صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد حریفان استقلال و پرسپولیس در ۳ هفته پایانی پرونده های فساد دیگری در فوتبال ایران در راه است سپاهان کاری به پرسپولیس ندارد! پرسپولیس مذاکرات را متوقف کرد درویش منتظر تعیین بودجه از سوی بانک شهر نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد!
سرخط خبرها

واکنش عجیب برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال درباره نتایج مجیدی

  • کد خبر: ۹۱۶۰۸
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
واکنش عجیب برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال درباره نتایج مجیدی
برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال اعلام کرده‌اند پس از یکی دو هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر درباره عملکرد این تیم نظر خواهند داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در حالی برابر پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافت که پنجمین تساوی پی در پی خود را تجربه می‌کرد. این تساوی‌ها به ضرر شاگردان فرهاد مجیدی تمام شد و آنها چند پله در جدول رده‌بندی سقوط کردند. نگاه مجیدی و بازیکنان این است که با صدر جدول فاصله زیادی ندارند و می‌توانند خودشان را بالا بکشنند، ولی منتقدان بر این باورند که استقلال خوب بازی نمی‌کند و در برخی خطوط ضعف دارند. این در حالی است که استقلال با برد مقابل پیکان توانست خودش را در جدول بالا بکشد.

 

در این میان، هیئت مدیره استقلال سکوت کرد و واکنش خاصی به نتایج مجیدی نداشت. محمد مومنی تنها کسی بود که به عنوان یک فرد فوتبالی در رسانه‌ها هر ازگاهی نظر می‌دهد. اکنون خبر می‌رسد که برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال ترجیح داده‌اند یکی دو هفته دیگر از بازی‌های لیگ بگذرد تا نظرشان را درباره نتایج استقلال با مجیدی بدهند.

 

این اعضا طبق قولی که به آجورلو داده‌اند در رسانه‌ها آفتابی نمی‌شوند. آنچه مشخص است هیئت مدیره استقلال از نتایج آبی‌پوشان رضایت کامل ندارند و ادامه این روند را به ضرر تیم می‌دانند.

 

با این تفاسیر، صحبت‌هایی مبنی بر مطرح شدن برخی گزینه‌ها برای جانشینی مجیدی مطرح شده که به صورت رسمی تأیید نشده است. استقلال با برد مقابل پیکان تا حدودی از زیر انتقادات خارج شد اما هنوز مجیدی فشارهایی را تحمل می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->